Merhaba bebegimin yüzünün kenarlarında ve saç diplerinde bu şekilde kırmızı benekler var 2 haftadır bu şekilde. Meme ve mama olarak gidiyoruz hipp combiotic kullanıyorum en başından beri. (Gunde max3kez 100cc iciyor) Alerji olabilir mi? Düzenli gittiğimiz bir dr umuz olmadığından soramadım. Degisik birşeyler de yemedim ama🤔
[url=https://hizliresim.com/FbEflm][img]https://i.hizliresim.com/FbEflm.jpg[/img][/url]