Merhabalar geçen gün burada post açmıştım göğüs yarasi icin ama ne yaptiysam geçmedi dün gece emzirirken birden çocuğumun ağzı üstü başı kan icinde kaldı kafayı yicektim az kalsın meğer gögusum kanıyormus bende bugun emzirmeyi bıraktım sütünü sağıp veriyordum ama daha dokunamıyorum bu yüzden mama aldık mamayi 125 ml yapıyorum ama mamadan sonra su vermem gerekir mi