Neselibebek Röntgen çektiren var mı? 4. Ayda ultrason olmuyor mu? Bir doktor röntgen dedi biri ultrason
Eslemervaninannesi Neselibebek rotgen canim tam olarak emin degilim netten arastirdigimda oyledi 1 aylıkken çektirdik ultrasonu ikinci kez gidemedik viristen dolayi
Anana Neselibebek Merhaba, 3 aya kadar kalça ultrasonu çekilmeli. Sizin bahsettiğiniz farklı bir şeyse bilemiyorum. Röntgen hiç duymadım ben bu dönemde.
Neselibebek Eslemervaninannesi anladım bizde çektirdik de 4. Ayda gene gidicem ama biri röntgen dedi biri ultrason
Esraarass Neselibebek bir problem bi çıktı ultrason da. Çünkü normalde bi sorun çakmazsa bi daha çektirmiyorlar. Eğer bir problem gördülerse ultrason yerine röntgen de çekebilirler bu doktora kalmış bişey
Eslemervaninannesi Neselibebek bizim tekrar gitmemiz gerekiyodu gidemedik eger gidersen nasil cektiklerini haber veririr misin
DogaLina Neselibebek bizim röntgen çektirmemiz lazım 5 ay 6 günlüğüz. Doktorumuz çekmedi. 6. Ayda röntgen çekicez dedi. Suan ultrasonla bakılıyo.