61Mucizem61 Merhaba arkadaşlar bebegım 3 ay 28 günlük sütüm zaten az oruç tutmak istiyorum ama deneyecem çok kesilir mi gider mi sizce siz tutacakmısınız?
Jiyansiya 61Mucizem61 canım benim de bebeğim 1.5aylık be ben tutmayacam.Geçen bi doktorunyazısını okudum emziren anneler oruç tutmamalı diyordu.sonra kaza olarak tutarsın yani zaten sütün de az ve bebişin çok küçük tabi sen bilirsin yine de
Aryasare 61Mucizem61 5 ay 10 günlüğüz ben tutmucam 😊 Bebeğim emdikçe çok susuyorum, tutarsam çok zorlanırım dayanabileceğimdende emin değilim o yüzden riske atmıcam 🙏
Emrem Canim ben geçen ramazanda emziriyordum az olan sütüm oruclu olmama rragmen herzaman kinden daha fazlaydi
Zerr Süt için değil de yorgun aç ve huysuz bir anne olmak istemiyorum. Biri 3 yaşında diğeri 8 aylık tutamayacağım zaten 4 senedir tutamıyorum hamilelik ve emzirmeyle geçti ramazanlarım