Orkidemm valla ben öğleden sonraları veriyorum şimdi 11 aylık oldu düzenini iki gündür değiştim öğlen çorba vermeye başladım. Yoğurdu da artık 4 gibi vermeyi düşünüyorum çünkü aralarda uyuyor aralarda emiyor yoğurda dura gelene kadar biraz geç oluyor ama mecbur