Nurhnm Meryemeylul bizde rota virüs ve kalça ultrasonu için korka korka gittik malesef Allah yardımcımız olsun 🙏🏻
Meryemeylul Nurhnm Ben aşıyı alıp sağlık ocağına gittim Sonra da reçete ettirip eczaneye götürdüm Sağlık Ocağı hastanelerden daha güvenli bence
Nurhnm Meryemeylul çok doğru ama kalça ultrasonumuzda vardı yenidoğduğu zamandan beri kontrolede gidemedik gitmişken orda yaptırdık 2 aylık aşıları için sağlık ocağına gittik gün içinde
Gamzeli Meryemeylul benim kizimda oluyodu canim doktora sormustum niye diye herhangi bisey dememisti henuz cok kucuk buyuyunce gececektir gecmezse bakariz demisti gecti yani🤗cok sukur ayaklarina tas degmesin
Edax Meryemeylul kızım 7 aylıkken başladı 15 aylık hala ara ara var iki farklı doktor normal bir durum olduğunu soyledi insallah sizinki de normaldir.
Mlk33 Meryemeylul canım bizimde çenede kıtlama var ya çenesini omzuma koyup kıpırdayınca hissediyorum post açmıştım başına gelen var mı diye kimse bişey yazmadı demekki yok inşallah normal dir
Ikrasu__ Meryemeylul kuzum bizde 206 olan kemık bebeklerde 300 den fazladır büyümeye devam ettıkce kıkırdakların kaynasması ıle ıkı kemiği bir kemik olcak büyüdükleri için kıkırdaması normal 🙏🏻