Bebeğim 9 aylık kızamık aşısı yapılacak, yumurta beyazı vermeye başladım. Alerjisi var mı diye. 2 gün önce verdim bir çay kaşığı kadar, akşam boynunun altına doğru göğsünün üst tarafı benek benek olmuştu isilik gibi. Sıcaktan mı, yumurtadan mu oldu bilemedim. Çok terliyo çünkü. Sonra ben dün yine verdim beyaz çay kaşığı kadar. Ama dün akşam o benekler sönmüştü, bu sabah da geçmiş. Şimdi soruyorum ki size, alerji olsa hemen geçer mi böyle, sıcaktan mı olmuştur?