Melekadel bende bıraktırıcam nasıl yapıcamı bilmiorum 😢 doktorumuz dönmeye baslayınca bıraktırman lazım demişti. Şuan 5 ay 7 günlük. Az öncede eşimle konuştum yarın gündüz itibari ile bıraktıralım diye 😆 elleri açmayın cok denedim emzikle uyuyo normalde. Tutup tutup emziği cıkartıyo sonrada uyanıyo. Nasıl yapıcaz yaa 😢😢