Blackwoman merhaba benim oğlumda yaklaşık 2 haftadır yeşil kaka yapıyorduu. Mama ile besleniyor. Instagram üzerinden bi doktora sorduğumda, düzelmezse doktora gösterin demişti. Geçen akşam kakasini acile götürüp test yaptık temiz çıktı çok şükür🙏 devam ederse siz de bebeğinizi götürmeden test yaptırabilirsiniz.