Kızlar bebeğim 4 aylık ve vücudunda bazı yerlerde döküntüler var. Bölge bölge yuvarlak şeklinde kurumuş. Sağlık ocağına aşıya götürdüğümde oradaki doktor baktı mantara benziyor dedi ama kaşıntı yok. Çok da emin değil gibiydi. Travazol krem verdi ama ben de çok emin olmadığı için sürmedim. Kortizonlu bir krem çünkü. Ne yapmalıyım? Bunu yaşayan var mı? Neden olabilir?
