Guni92_ Süt ve süt ürünlerini yiyemiyorum yani anlayacağınız hiç bir şey yiyemiyorum. Kahvaltıda kuymak yiyordum oda sıvıyağ ve kaşarsız. Ama acaba gaz yaparmı ? Bilginiz varmı ?
Serracik Guni92_ yapar diye biliyorrum annem çok yeme demişti çünkü migdesine çökermiş oda sancı yapar zaten