mervenisam Deletedmom70 tahriş olmuş bence benim kızımda elinle yüzünü oynadığında yüzüne birşeyler değdiği zaman oluyor ama geçiyor sonra
Seherronya Deletedmom70 bizdede oluyo kuzum çok yanaklarını öpünce bide dişten dolayı ateşleri falan çıkıyo ya ondan da olabilir diye düşünüyorum 🙄
Annesininpogacayanagi Deletedmom70 ağlayınca terleyince salya akıtınca diş cıkarınca yada kıyafetin kenarı yakası değince babası sakallı öpünce ondan oluyodur canm. Bizimde öyle çunku 😏
Deletedmom70 LiTeraRy eh biraz kuzum ya badiyle geziyoruz birde yüzüne mutlaka kapattirir uyurken oda terletiyor sanirim
Deletedmom70 Maydogms benide emmeyi birkari 2 aydan beri vardı doktor kuru kalıyor hassa cildi dedi günlük nemlendiriyorum o zaman cikmiyor
Maydogms Deletedmom70 banada oyle söyledi aile doktorumuz.mustelanın nemlendiricisini kullanıyorum.birde bebeklerin cildi cokkkk aşırı hassas oluyor.birde bu sene doğan bebeklerin çoğu alerjik reaksiyon gösteriyor
LiTeraRy Deletedmom70 ondanda olabillir canimben zibin ve ustune normal 1 kat kiyafet giydiriyorum kundaklayip yuzunu kapatipta salliyorum yatagina koyup iyice dalincada yuzunu aciyorum kapattirma yuzunu birde oyle dene bakalim sicaktanda olur
Canimbebegim Maydogms aa neden acaba benim oglumda da sanki bu sekil olcak gibi ya az az cikiyor sivilce gibi daha 20 gunluk
mervenisam Deletedmom70 geçer merak etmeyin zeyrinyağını ateşte hafif ısıtıp asidini alın nemlendirici olarak sürün bence 👍
Obenimmelegim Deletedmom70 benimde kızımda vardı doktor calpol vdrdik ateşi için alerji yapmış dedi doktor bazen gözüküyor bazende kayboluyordu kendiliğinden geçti doktor krem yazmıştı almadm