Bebeğinizin sindirim sistemi geliştiği için zaman zaman böyle gaz sıkıntısı olabiliyor, özellikle atak dönemlerinde. Biogaia kullandığınızda rahatlama olacaktır. Ayrıca doktor tavsiyesi ile probiyotik takviyesi verilebilir. Onun haricinde çok zorlamadan nazikçe bebeğinizi sırt üstü yatırıp ayak bileklerinden tutarak bacaklarını karnına doğru bastırır gibi yaparak daha rahat gaz çıkarmasını sağlayabilirsiniz. Kullanılan mamalar da gaz yapabilmektedir. Mamalar konusunda bilgim olmadığı için bir öneride bulanamıyorum. Belki farklı bir mama daha az gaz yapabilir. Sabırlı olun, sakin kalın. Bebeğinizi bol bol sevin ten teması kurun