5 ay 25 günlük yavaştan ek gıdaya başlamiştim çok zorlamadim aslında istemeyince vermedim hiç ama smdi kaşık görse çığlık atıyor hadi onu geçtim ek gıda bı sure vermim dedim ama bu çocuk biberonu goruncede kafa sallıyor sütü bile içmiyor nerde yanlış yaptım ne oldu bilmiyorum ya dün tarttik 8800 geldi kilo alımı bu zamana kadar hep çok iyi gitti smdi böyle giderse düşer kesin fikri olan varmı neden sizce ya