morpella kızlar bebeğim 60 günlük ve testisleri çok şişmişti normalde bugün sönmüşler ve kalın damarlar belirdi bi anlam veremedim bu normal mi yoksa bebeğimde fıtıkmı oldu bebeği fıtık olan anneler bana yardımcı olursa belirtileri nelerdi nasıl anladınız
Yusufyigit-1 morpella canım burda ne desek boş büyük ihtimalle fıtık olabilir ama hiç düşünmeden doktorunla irtibata geç,,
Ilknrylmzciftci Bizimde olmuştu doktor sünnet gerekiyor dedi ama gripti yapamadılar grip geçene kadar bekleyelim derken virüs cıktı suan bir yaşında artık tekrarlamıor oluncada kremini kullanıyoruz