Bebek1234 Kızlar merhaba oğlum 2 ay 5 günlük 6600 kilo int okudum fazla diyor tartıldığı gün ebe iri bebek dedi başka birşey demedi dr gidemedik 1 aydır sizce bunun için götürmeli miyim doğduğunda 3750 gr bu arada
Esdoel Bebek1234 hiç dert etme bizde 3900 doğduk 1 hafta sonra 3500 e düştük 2 ay aşısında 6400 kiloydu bugün 3 aylık oldu evde ki tartıya göre 7400 geliyor
Prhn Bebek1234 bence sıkıntı yok 3820 gram doğdu iri bebek dediler hiç de iri değil minnacık 2 ay sonra 5300 gram oldu dün de 2 ay aşımız vardı 6300 gram olmuş hemşire hiç birsey demedi internetten 2 aylık bebek gelişimi yazıp baktım gayet de normal öyle çok kilolu da değil yani.. görüntüde de belli ediyor zaten.
CoffeeAddict Bebek1234 kilo persentil tablosuna bakarak normal olup olmadığını anlayabilirsiniz. Erkek bebekler için 2 ay da 6800e kadar normal gözüküyor. Sizin bebeğiniz sağlıklı aralıkta. Bebeğinizin kilosu normal aralıklar dışında olsa bile besleme yada beslememe yapmayın. Bu gibi durumlarda doktora başvurun.
Bebek1234 Esdoel benimkide doğumdan 1 hafta sonra 3250 e kadar düştü sarılıktan dolayı sonra aldı şükür ama bu sefer de fazla yazıyor şaşırdım bende
Prhn Bebek1234 sarılıkdan bizde 18 saat hastanede ışında kaldı kilosu düştü ama geri topladı çok şükür doktorda sütün yaramış dedi yani bu kiloda problem yok
Esdoel Bebek1234 hiç üzülme bırak ne güzel toplu bebek bu sefer zayıf olsa niye zayıf diye takicaktin