Gokturkum
[bilinmeyen] ben kullanıyorum çok memnunum kokusu da çok hafif kaka lekelerine hiç müdehale etmiyorum bekleyip kurusa bile çıkarıyor
2707
[bilinmeyen] ban önce koslayla yeme olan yeri çitiliyorum sonra bebek deterjanıyla yıkıyorum
Mry
[bilinmeyen] uni baby dalin omo hepsini kullandım bi fark göremedim
Deletedmom006
[bilinmeyen] bende kullaniyorum gayet iyi
Arvenceren
[bilinmeyen] bn dalın kullaniyodum kıyafetleri yikiyodum hava soğuk olduğu için boş bi odam var havlandrp oraya asiyodum kurudugu zaman yumurta gbi kokuyo diye eşim istemedi onu gitmş omo bayb almş ilk başta dedim alerji falan yapr diye korktum ama bsy olmadi kokusuda güzel memnunum şmdi eski lekeleri çkrmıyo yeni olanları çkırıyo
Ezor
[bilinmeyen] maalesef hiç güzel değil ve lekeleri çıkarmıyor bile ve bebeğimi sürekli hapşırıp duruyordu ben hiç memnun kalmadım maalesef umarım siz kalırsınız
Deletedmom444
[bilinmeyen] zararlı maddeler var onlarda tavsiye etmem carfoeur da clean Green diye çamaşır deterjanı var zararlı madde içermiyor leke önemli değil temiz olsun bebeğin cildine hasar vermesin yeter
Neslihankarabal
[bilinmeyen] benim 3 aylik kizim ilk gunden beri kullaniyrm cok memnunum
Neslihankarabal
[bilinmeyen] tabiki kullanirsiniz
Deletedmom444
[bilinmeyen] indirimdeyken almıştık çok zaman oldu canım hatırlamıyorum 🤷
Deletedmom444
[bilinmeyen] ama internette varmış bir bak istersen n11de de varmış
Masalimmmmm6161
[bilinmeyen] ben kullanıyorum canım çok memnunum diğer sabun tozlarına nazaran Harika