Kizim 16 aylik dogdugundan beri ayni bezi kullaniyorum cokta memnundum dun oglen uykusunda çiş disari çıkmış yatak üstü başı hep ıslaktı. Bezde dolmamıştı daha. Dogru heralde diyip önemsemedim. Bu gece de ayni seyi yaşayınca basina gelen varmı merak ettim. Gece üstünü degistirmek ağlaması uykusunun açılması iyi olmadı.