Hicrann12 Merhaba kızlar. 18 gündür doğum yaptım tabi sezeryan. Ama hala dikişlerim iyileşmedi ne zamana kadar böyle olur. Sizin ne kadar zaman sonra iyileşti ? bide sizinde karnınızda acı yapıyor mu yeni yeni olmaya başladı bu acı 😏
Berenikom 40 gun oldu hala aciyor gobek uzerine geldigi icin iyilesmesi zorlasiyor. Dikisin hemen uzeri de aciyor dokununca
DefneMH 3 ay oldu benim şuan sizin dikişe göbek baskı yapıyordur yavaş yavaş gün geçtikçe göbek kalkıyor acı azalıyor benim de sürekli terliyo dikiş yerim terle üşüyünce de ağrıyor nApcam bilmiyorum doktora da gidemedim
Berenikom Hicrann12 ben dikişim açildi sandim ama meğer terlemekten öturu tahris olmus. Doktoruma fotografini atmistim. Benimki lazer dikis yapistirma
Berenikom Hicrann12 guzelce sanunsuz yikayin hava alsin kup kuru tutun. Ben smdi elbise gecelik giyiyorum hava alsin diye. Zaten gobegimde azaldi