Arkadaşlar 48 gun once ozelde suyum geldiği ve catim uygun olmadığı için acil sezeryana alindim ve dogumum gerçekleşti. bebegimin gobegi bir hafta sonra düştü fakat arada bir kaniyordu yani kapanmiyordu ve bu virüs illetinden dolayi doktora götürmeye korktum. Sordum sorusturdum k vitamini ignesi yapilmadiysa gobek kapanmazmi omu öğrendim fakat ozel sonuçta yapmıştır diye düşündüm (düşünmez olaydim). Sonra yavas yavae kapandi göbeği kızımın bende düşmedim üstüne. Demin birden aklıma düştü ve o zaman akil edemedigim seyi simdi yaptım hastaneyi arayip sordum. Biz hic bir aşıyı yapmıyoruz dediler beynimden vuruldum çünkü herhangi bir bilgi vermdiler bize. Uzun oldu affiniza sığınıyorum sorum şu başına gelen var mı bu tarz birsey ne yapmam gerekiyor önemli bi aşıymış bide 😢 lutfen bilgisi olanlar yazsin cok korkuyorum malum durumdan doktora da götüremiyorum 😢