alibeyannesi benim bebegimde 17 günlük ilk günler çok acıyordu göğsüm inan krem merhem bile sürmedim sadece surekli ılık suyla temizledim açıkta bıraktım göğsümü sağ mememi günlerce emmedi sürekli sağdım o sari süt boşa gitmesin diye bi emzirdim bi kaşıkla verdim bebeğime simdi alıştı çekiyor sabret ve inatçı ol emzirmeye çalış illaki alacak memeyi agzina🌸❤