Berilsare biz de ayni sorunu yasadik hatta sleepyi aradim bezi gondermemi soylediler inceleme icin, gonderdim. Geri donus su sekilde oldu: koku olmasi normalmis, diger markalar cis yaptiginda o kokunun olmamasi icin parfum tarzi kimyasallar kullaniyormus, sleepy oyle birsey kullanmadigi icin uretirken bu nedenle koku olurmus! Guvenle kullanabilirsiniz dediler. Halbuki 1 ve 2 numarada koku sorunu yasamamistik 3 te oldu o da bazi paketlerinde. Ayrica sunu soylediler; uretimden cok kisa sure sonra elinize ulasmistir, biraz bekleseydi o koku olmayacakti icinden ucup gidecekti.