Istemessen yapmıyorlar ama normal doğum yapacaksan olsan daha iyi ben 42.haftada doğum yaptim sürekli cati muayenesi oldu 38.haftadan sonra. Çünkü normal doğum icin uygunmu yoksa acilman varmi diye mecbur bakiyolar. Ayrica 20 saniyede bitiyor. Ve normal dogum yapacaksan zaten doğum sırasında defalarca çatı muayenesi yapiliyor bunada hazırlıklı olman lazim canim biandan.