Sare23 Kızlar 1 aylık olduğunda çekilen kalça çıkıgı ultrasonu nu devlette çektirmek istiyorum Doğumumu özelde yaptım randevu alıp mı gitmeliyim yoksa gidip çektirebilirmiyiz bilgisi olan yardımcı olabilirmi
Nuranemre Sare23 Ben bır aylıkken devlete gıttım cocuk bolumune randevu aldım ıstabulda yasıyorum bu arada ümraniye devlt hatnesı taa bır bucuk ay a gün verdi çektirdiğim günde sonuç ögrendim
Mirve0109 @Sare23 bende devlette yaptırdım doktordan randevu aldım o yonlendırdı ve ayrıca doktor bana 2.ayda bakıyoruz bız dedi ve ona göre randevu vermıslerdi