Bayanyanak7 Doğumdan sonra 40 günde her şeyim bitti 3 aylık oldu bebeğim ve ben daha sonrasında hiç regl olmadım siz kaçıncı aylarda yada kaç günde oldunuz?
MuhammedAmine Bayanyanak7 ben kırkım çıkmadan 30. Gün oldum . 1 seneye kadar normal hatta 1.5 sene bile olmayan arkadaşım oldu doktor normal dedi ama arkadaşım şişkinlik ve sancım var diyince adet söktürücü vermişti doktor o şekilde adet görmüştü
Minazeynep Bayanyanak7 ayy hemde nasıl o kadar siskinligim oluyor ki anlatamam bir ay önce doktora göründüm bir yıla kadar normalmiş eğer bir yıldan sonra adet olmazsan kızını sütten kes ilaç tedavisine baslayacaz dedi
iyikianneyim61 Bayanyanak7 50 gun kananam sürdü bitti adet gordum birhafta sonra bidaha adet gördüm 1.5 ay oldu hala olmadim kasik ve bel agrim oluyor aha olcam galiba diyorum gelen giden yok bu normal mi acaba🙄
tugraninannesi0105 Güzel post ben açacaktım 1 yıl olmak üzere ama 40ımdan sonra sadece 2 defa lekelenme gibi oldu onun dışnda yok neden 1 yıldır olmuyorum 🥺
iyikianneyim61 tugraninannesi0105 merhaba iki kere mi hasta oldunuz sonrası nda olmadiniz mi? bende 40 imdan sonra birer haftayla iki kere oldum az az 1.5 ay gecti olmadim normal mi bende baska kuskuya düştüm
Destini34 Benimde 45 gün sürdü kanamam şuan kızım 3 ay 10 günlük ve hala regl olmadım.. sizce regl olmayan biri hamile kalabilirmi acaba 🙄
simgesavas Destini34 kalabilir cubkubhicbor zaman bir sonraki ay adet olmak için yumurtasının çatlayıp catlamadigindan emin olamazsın.