Bilmiyorum nasıl uyutuyorsunuz ama uzmanlar yavaş yavaş ilerleyin diyorlar mesela ben kucağımda yürüyerek uyutuyordum sonra kucağımda ama ayakta yaylanarak uyutmaya başladım sonra oturarak kucağımda uyuttum bir sonraki adım yatakta pıpışlayarak uyuttum hala öyle devam ediyorum bizde 3 ay 10 günlüğüz 6aydan önce uyku eğitimi vermeyin diyorlar zaten sadece arkadaşların dediği gibi rutin oluşturmak lazım bu arada bunları sadece akşam uykusunda yapıyorum çünkü gündüz uykuları çok karışık ve daha fazla uykuya geçmek için zorlanıyor hatta hemen uyanıyor.