Asla başıma böyle bişey geleceğini düşünmezdim ama oldu işte bi şekilde. 8 aylık hamileyim gynoferon kan ilacı kullanıyorum ilacım sürekli yukarıda dolapta dururdu. Annemlere gelmem gerektiği için çanta hazırlıyodum ve kenarına ilacıda koymuştum. Banyoyu toplamaya gitmiştim ki döndüğümde kızımın elinde ilaç kutusunu gördüm. 2 tane yutmuş üçüncüyü ağzından çıkardım kusturmak istedim olmadı. Doktorunu aradım yaşına ve kilosuna göre çok ağır gelmez takip et bol su içir dedi. İçim rahat etmedi doktor olan 2 3 tanıdığımıza ulaştık sorduk onlarda aynısını söyleyince eşim acile götürmeyelim oralar daha tehlikeli dedi ve gitmedik ama benim içim hiç rahat değil. Ya başka bişey olursa diye. Genel durumu iyi ama korkuyorum yine de başına böyle bişey gelen var mıdır. Ne yapmalıyım sizce?