Kızım 7 aylık olcak 1 aydır ek gıda alıyoruz ama bazen mecbur kaldıgımda kaşık mama hazırlıyorum hızlıca. Şuan aptamilin kaşık mamasını kullanıyorum Acaba en sağlıklı olan marka hangisi hangi markayı tercih etmeliyim bide kızıma iyi geceler cayı vermelimiyim ve hangi marka almalıyım