EP- Kızlar bebeğime kalın mı giydiriyorum acaba , Adana da yaşıyorum 2.5 aylık kızım var 24-25 derece civarı hava , atlet , uzun kollu çıt çıt ve üzerine penye takımı , genelde böyle giydiriyorum , başı şu 3-4 gündür çok terliyor ateş durumu yok 🥺
Ikrazumra19 EP- bir citli zibin birde uzun kollu takim veya tulum giydorseniz yeterli olur adana zaten sicak
Deletedmom146 EP- canım bende adanalıyım kızım mayıs doğumlu doktor bize ince kat kat giydir terledikçe iç yavaş yavaş soy demişti bnce sende öyle yap ☺️
tuananilmoms EP- bizimki çıtçıtlı zıbın kısa kol bazen kolsuz onun üstünede uzunkollu altüst okadar bence adana sıcak olduğu için siZde çok giydirmeyin
[silindi] Canım ben istanbulda yaşıyorum elim hava güneşli de olsa serin evin içi 25 derece ben bi zıbın bi citcitli badi bide yelek giydiriyorum ve Terlemiyor keyfi yerinde adana sıcak bölge o kadar giydirmene gerek yok bence
Kado87 Ben uzun kollu zibin ustune uzun kollu pijama giydiriyordum artik kisa kol zibin ve uzun kol pijamaya gectim bebekler sicagi pek sevmiyor hele erkek bebekse
Melek-27 EP- Vanım bence sıcak oluyor. Kızımımda başı çok fazla terliyordu saçı fazla diye düşündğk balında yaralar çıkmaya başladı 4-5 aydır geçmiyor. Doktor terden enfeksion kapmış dedi. Bebekler kalım giydirildiğinde vücudu değil sıkıntıdan başı terler dedi.
Bircicek1 Mart ayından beri kısa kol zıbın üzerine uzun kol bady. Ocak ve subat aylarında uzun kol zıbın ve üzerine baby giydirdim. Bahar gelince içi kısalttım. Mevsimler değiştikçe değişmeli bence halâ içine de uzun kollu giydirsem yaz ayında mı içine kısa kola geçicem dedim. Mart nisan içe kısa kol mayıs haziran içe askılı zıbın temmuz agustos tek kat diye ilerlemeyi düşünüyorum ❤
Sldalpy EP- çıtçıtlı atlet üzerine uzun kollu penye tek alt , uykudan uyandığındada yelek giydiriyorum , ev 22-25 derece