Ahlaskut benim bebeğim henüz 4 buçuk aylık ama bi arkadaşımın kızı üçbuçuk yaşındaydı hala gece iki üç kez süt için uyanırdı öyle diyodu yani sonunda gece beslemeyi bıraktı bikaç gün nekadar ağlasada vermemiş süt öyle bıraktırmış gece beslenmesi bitincede deliksiz uyumaya başlamış yani gece emdiği için deliksiz uyuması zor gibi🤔