Prensescik akşam 19:30 da yatarken 150 cc formül sütünü içiriyorum, uyanmamış olsa bile gece 12 de 180 cc hazırlayıp içiriyorum. Zaten uyanmıyor uykusunda içiyor ve bununla sabah 7’ye kadar uyuyor. Diğer türlü ya ben gece uykumdan uyanmak zorunda kalıcam yada yavrum sabaha kadar 12 saat aç kalacak, bu çok fazla.