Benim de oğlumu Türkiye hastanesi Cem Kara sünnet etti. Gerçekten çok iyi bir doktor hiçbir sorunla karşılaşmadım ne öncesinde ne sonrasında.
,yalnız yenidogan sünneti lokal anestezi şeklinde yapacaksanız gecikmeden başvurun derim. 40 günden sonra yapmıyorlar diye biliyorum.