Grbtbrk Merhaba bayanlar 11 aylık kızım var her öğünde kakasını yapıyor hatta çoğu zaman yemeğinin ortasında yapıyor sizce bu normal mi
Dogubebekanasi Grbtbrk Merhaba ayni soruyu bende sormuştum normal demisti arkadaslar beslendigi icin :) halada devam ediyor 3 öğün.. oglum 1 yasinda