Merhaba güzel anneler. Kızım şuanda tam olarak 9 buçuk aylık hiç emeklemedi ve ya sürünmedi ne zaman yüz üstü koysak veya otururken kendisi düşse bağırıp ağlamaya başlardı. 2 gün önce ellerinden tuttuk ve bıraktığımızda bir kaç saniye ayakta durduğunu farkettik. Tekrar denediğimizde 2-3 adım atabildiğini gördük. 🤷🏻♀️ 2 gündür bazen yürümesi için pratik yapıyoruz önüne oyuncak veya yiyecek koyup adım attırmaya çalışıyoruz. 2 günde 4 adıma kadar çıktı. Sonra devriliyor veya popo üstü düşüyor arkasından yaralanacak kadar düşmemesi için kendimizi siper ediyoruz. Sizce erken mi bu yaptırdığımız pratikler ayaklarına zarar verirmi ? Pratiklere devam etsek mi veya 11 ay 1 yaşı mı beklesek bilemedim. 🤦🏻♀️