Merhaba anneler. Bebeğim 4 Aylık ve ilk aydan sütüm az diye mama verdim maalesef ki biberonla verdim mamayı sonrasında bebeğim zamanla emmede isteksizlik oluştu . Şimdi ise geceleri uykuluyken emiyor ama gündüz uyanıkken hiç bir şekilde emmiyor . Bu sorunu yaşayan fikri olan varsa bizimle düşüncelerimi paylaşırsa çok sevinirim m