babymilax offff kendimi yalnız zannederdim benim yasadıklarımı yasayanlar da varmıs. Bebeğimi zar zor 3 ay emzirdim sonra mamaya gectik beslenme vakitleri işkence gibiydi 12 saat aç bıraktıgını biliyorum kendini. Beni emmiyor tamam ama biberonu da emmiyor ne yapsam sevdiremedim, hep gizli besledim onu uyurken yani. Suan 9 aylık ve daha yeni yeni duzeliyor. Hoş hala hafif uykulu içiryorum mamayı ama eskiye gore cok cok daha iyiyiz