Merhabalar az evvel 7 aylik kizimin disinin ucunun belirdigini farkettim cay kasigiyla bir dokundurdum tak tak ses geldi ucundan beyaz cikivermis.Ama üst ön yandan cikmis yani ya alttan iki disten biri yada ustten iki disten biri cikmiyor muydu? ÜST YANDA cikmis yani daha cok kucuk beyazi cok az gorunuyor ama ele geliyor sanirim gun gectikce daha cok beliricek ama bana farkli geldi bebeginin ilk disi yandan cikan anneler yazabilir mi?