Gezginanne Herkese merhaba. 9 ay 20 günlük oğlum var, fakat gaz sıkıntımıZ hala devam ediyor. Ağlama krizleri yok ama uykuya geçiş süresi çok uzuyor. Bu konuda fikirlerinizi alabilir miyim, ne zaman geçecek gaz problemi 🤦🏼♀️