Decetinky Aşı icin hastaneye gitmem gerekli Halkalı Acıbadem’de doktorumuz Acaba oraya giden cıkar mı aramızda? Virüsten dolayı tedirginim 🙏🏻
Afrasel Decetinky oraya gitmedim ama pazartesi bende Pendik’te özel bir kliniğe 4.ay aşısı için gittim aşılar ihmal edilmemeli bence
Mervce Afrasel merhaba özel kliniklerde de aşı yapılıyor mu, aşıyı alıp mı gittiniz, bizimse ikinci ay aşımızı yaptırmamız gerekiyor sağlık ocağına götürmek için çok tedirginim
Afrasel Mervce ben doğduğundan beni özel bi kliniğe gidiyorum sağlık ocağıyla eş zamanlı aşı yapıyorlar yani ücretsiz ve gününde ben alıyo götürmüyorum