meleklerim22 Bugün 4. Ay aşısını yaptırdık bebeğimin. 5 saattir uyuyor normal mi bu durum. Ateşi yok. Normalde bu saatte uyanıktır hep
meleklerim22 Uyandırıp emzirdim tekrar uyudu. Aşı nasıl etkı bırakıyor bebeklerde halsizmi hissedıyolar acaba
narrr Benim bebeğimde 2 gün önce aşı oldu bugün uykuya düştü bu saatte uyumazdı normalde birde ağlayarak uyanıyo neden acaba