Kızlar bebeğim 5 ay 8 günlük oldu ek gıdaya da başladım bi kaç gündür biraz biraz tattırıyorum yoğurt meyve püresi felan beş gündür kaka yapmadı sizce bu durum normal mi normalde günde iki defa yapardı beş gündür yapmayınca haliyle kafama takıldı acaba kabızmı bi sıkıntımı var diye endişeleniyorum kayınvalidem sabun koyalım yapar dedi ama ben istemiyorum canını yakarız diye bi önerisi olan varmı ne yapmalıyım sizce