glsmmho Merhabalar bebeğim şu an 4 aylık ama 2 aylıktan beri çok akıyor salyası doktorum normal diyor ama bilgisi olan var mı
Deletedmom283 glsmmho Bazı bebeklerin salyası olur bazılarının hiç olmaz, kehribar deneyebilirsiniz kızım 19 aylık hiç salyası olmadı bunca zaman, ben kolyeye bağlıyorum 🌿
Elifinannesii glsmmho Muhtemelen diştendir. Bzim de aynen 2 aylıkken başlamıştı şimdi 7 aylık oldu hala devam ediyor, diş de çıkmış şükür bugün farkettik:) Darısı size inşallah🙏