AynurOncul Merhaba bende daha yeni başladım kullandıklarını yazayım. Kaşık, tabak, bardak almıştım bebekler için olandan. Şuan bardak hariç diğerlerini kullanıyorum. Buharda pişirme aparatı almadım tencerinin üzerine süzgeçi koyuyorum, kapağını kapatıyorum buharda pişiyor. Ben genelde pütürlü yediriyorum, henüz kullanmadım ama cam rende aldım meyve verirken rendelweim diye . En lazım olanda mama Sandalyesi ve önlük sanırım 😅🤣