Kızımın 7 yaş doğum gününe 1 gün kala oğlum doğdu, tavsiyem arada 4 ten fazla yaş olmaması, kızım evde egemenliğini ilan etmiş prenses gibiydi kardeşi olunca tahtı yıkıldı sanki aşırı kıskandı halada kıskanıyo, artıları da var tabi kardeşine güzel bakıyor oynatıyor ama kendi kendini idare edip aklı fazla ermeden yapmak daha mantıklı sanki nasip tabi