Selamlar anneler. Kızım 16 ayını doldurmak üzere. Uykuları berbat halde sürekli uyanıyor sürekli ağzındaki emziği düşürüyor beraber yatmamıza rağmen sürekli bunları yaşamak çok yıprattı beni. Emziği bıraktırmak istiyorum bu yüzden. Birden keserek bıraktırılabilir mi? Uyku daha kaliteli hale gelir mi? Memeye çok düşer mi emziğin yerini doldurmak için? Tecrübelerinizi yazarsanız çok sevinirim. Allah a emanet olun