Balimsuuu_ İyi akşamlar, içim hiç rahat değil çünkü kızım beni emmiyo yani şöyle söyliyim 4 aylıkken kaşık mama kullandım şuan 5 aylık biberon tutamıyor şimdi gündüzleri uyanıkken emmiyo sadece uyuyoken emiyor napıcam ya çok üzülüyorum
Deletedmom245 Balimsuuu_ yatarak vs değişik pozisyonlarda emzirmeyi denediniz mi bir de kaşığa alışmışsa biberonu tutması zorlaşabilir tabiki
littleprincemom Balimsuuu_ 5aylik ek gıdalara meyve pürelerine başlanıyor zaten ufakdan onların tadina alınca yanaşmamıştır düzelir inş ama olmazsa sütünüzü sagip biberonla verebilirsiniz en azindan ole içmiş olur
[silindi] Balimsuuu_ biberonu kaşık mamayı bırak aç kalsın zor olacak senin için. Emzik kullanıyorsan onu da bırak. Sadece meme teklif et. Emzirme danışmanları böyle yapıyor. Çok zor bir süreç ama bebeğinin dışı çıkmadan memeye alıştır sonra olmuyor. Benimkinin 4 aylıkken cıktı disi .biberonu ve emziği ısırmaya alistigi için memeyi de tüm kuvvetiyle ısırıyordu yapamadım. Tavsiyem bu yönde . Bir iki haftaya bulacak normal emmesi istemeye istemeye emecek bu süreç çok zor ama memeyi bırakmasın istiyorsan. Bunu yapmalisin
Balimsuuu_ Deletedmom245 denedim bir tek uykudayken emiyor yok da olsa hiç çekmesem 1 saat emer biberon emzik doğduğundan beri tutmadı zaten
Deletedmom245 Balimsuuu_ farklı uçlarda biberon denedin mi canım. Benim oğlumda en başta beni bu konuda zorlamıştı ya biberonu tutmadı ya da tuttuğu biberona alışıp beni bırakmak istedi. Baya zorlanmıştım ama en chicco anne göğsüne yakın diye bir biberonu var onu alınca beni emerken onu da kabul etmişti