Sibelsu Evet kızlar . Kim daha inad ve cazgır . Eşiniz mi sizmi .. zıt yönler nedir . Kim daha deli . 😉
deletedmom763 Sibelsu ben acayip cazgırımdır her istediğimi yaptırırım… ztn eşimde keşke azcık salak olsaydın bıktım diyor 😂
Ikrazumra19 Sibelsu ben daha deliyim ama ikimizde uyumlu ve sakiniz inad huyumuz yok cok sukur butun kararlarimiz ortak 3 yil olacak tek basian hic hareket etmrz esim en ufak birsey alsa yapsa hep haber verir😊
Deletedmom388 Sibelsu Ben çok inatçıyımdır eşim de öyle ama eğer ben haklıysam sonuna kadar diretirim.Mantıksız ya da saçma bir şey için inat etmem eşim de etmez amaa eğer olması gereken bir şeyse ve haklıysamm yandıııı🤣sonuna kadar direnir hakkımı alırım🤪💪🏻
Tosbigim Sibelsu çocuğumla ilgili herşeye neredeyse ben karar veririm yoksa direkt olarak ben taşıdım ben doğurdum derim yani..😄 evin içine ben dışına eşim karışır..
Deletedmom283 Sibelsu Genellikle ortak kararlar alırız, ama benim onayını vermediğim bir işe asla girişmez 🌿
Kubraegit1 Sibelsu Ben sakinim, eşim daha baskın karakter ama eve iğne bile alıcaksak beraber karar veririz 😅
Kuubra Sibelsu yeme içme temizlik malzemesi çocuk ihtiyaçları vs benim sözüm geçer isterim alır sağolsun 😂geriye bişey kalmıyor zaten 😂
Nekwam Sibelsu bizim evde en son sözü beyim söyler '“PEKI, HANIM SEN BILIRSIN” der ❣🥳🥳 Fıkra tabi bu ama mutlu bi yuva icin gerekli😉 Zira kör bir kadinla sagir bir adamin evliliği en iyi evliliktir denmezdi😄😄
Ygtek Sibelsu İkimizinde, o an hangimizin düşüncesi mantıklıysa onun sözü geçiyor. Tabi daha fazla benim. Çünkü bende gerçekten biraz şeytanlık var😂 Eşimde söyler senin kafan sadece şeytanlığa çalışıyor diye😂😂 Alttan girer üsten cıkarım yine de istediğimi yaptırırım😂 Eğer yaptıramazsam tamam der vicdan yaptırırım yine benim istediğim olur. Eşim kaç kere tamam yeter ki biz mutlu olalım senin istediğin olsun demiştir😂😂 Çünkü vicdanına oynarım😂😂😂
Emeliss Sibelsu her zaman ortak kararlar aliriz ikimizde bir konu hakkında fikirlerimizi alır değerlendiririz hangisi daha mantıklı geliyorsa onu uygularız ama tabiki eşim her zaman ben hanım köylüyüm der biraz benim taraf ağır basar 😂😁
yldrm986 Sibelsu eşim esip gürler,çok sinirlidir ama noktayı ben koyarım,ben ne dersem o.Karadeniz damadım baskındır olsun o kadar 😉