keremrvm merhaba, ben de 33+4 te 1770 gr dogum yaptım. 23 gün kuvezde kaldı cooook ağladım çoook tanınmaz haldeydim. Hele ki durumu aşırı ciddiydi. Ama prematüre bebekler savaşçı bebekler onlar çabucak toparlıyorlar kendini üzme. Bir bakmışsın kucağına vermişler uyutmaya calisiyorsun😍Ama su an sütun icin üzmemeye çalış kendini annesi yoğun bakıma süt götürmen gerekiyor