Melisakara_34 Kayinvalidem bugün 1000 tl para yardımı geldi durumu gayette iyi durumu kötü olanlara vermiyorlar yaa. Tekrar başvuru olursa başvuru yapayım belki tekra verirler diyor verirler mi ya bi daha alana tekrar vermezler herhalde haksızlık resmen
Deletedmom245 Melisakara_34 kuzenim devlette çalışıyor olan şeyleri ondan biliyorum. Şuan başvuruları var zaten tekrardan açtılar başvuruları. Ama bir kez alana bir daha vermiyorlar diye biliyorum. Umarım ihtiyacı olanlara ulaşır o para 🙏
Ayaz20-19 Deletedmom245 canım ya kuzenine sorarmısın ben pamdemiye başvurdum ama elimle çocuğumun bilgilerini girmeyi unuttum yinede e devletten onları görürlermi sıkıntı olurmu lütfen sorarmısın aklıma çok takıldı sinirden ağladım resmen ihtiyacımda vardı
Deletedmom245 hicran37 e devlet üzermden yapacak. Ama şöyle birşey var yoğunlul yaşanıp sistem kitlenmesin diye tc kimliğin son rakamına göre günlere ayırmışlar. Mesela sonu 6 olan Perşembe günü başvuru yapabilecek gibi. Bilginiz olsun☺️
Siyahbeyazl https://www.turkiye.gov.tr/acshb-pandemi-sosyal-destek-on-basvurusu# burdan basvuru yapabilirsiniz
Deletedmom245 Yigitberat30 hayır siz başvuru yapacaksınız sigortalı olun olmayın, eviniz olsun olmasın vs vs sadece 5000 in altında maaşınız olması gerekiyormuş.
Deletedmom245 Kaderrrasya pandemi sosyal destek ön başvuru yazın çıkan yer sizi e devletinize yönlendirecektir zaten
Deletedmom245 Ayaz20-19 Eğer başvuru hatasız kabul edildiyse yani hata vermeden sonuna kadar ilerlediyse kendi bilgilerinden eşe ve bebeğe ulaşıp bakabilirler diyor canım
Bendeanneoldum Deletedmom245 500 tl olarak teslim edildi görünüyor bende ama yardımın durumnda da kapsam dışı yazıyo bunla ilgili bi bilginiz varmı para fln teslim almadım ben