Bu aralar benimki de öyle.3 ay 10 günlük.ya gazdan yapar dedim ya da emzirme sıklığından dolayı diye düşündüm.çünkü artık eskisi kadar sık acıkmıyor.2-3 saat geçmesini bekliyorum şimdi ,o zaman kudurmuyo mememde:)) bir de hiç huyu değildi memede uyumak ister oldu bu aralar